CzechTourism hledá nejlepší turistickou nabídku Česka

Agentura CzechTourism odstartovala 20. června hlasování o nejlepší turistickou nabídku Česka. Na portálu www.cenykudyznudy.cz budou moci lidé až do 30. září 2011 dát hlas některé ze 170 nominovaných aktivit. Na absolutního vítěze soutěže čeká výhra 100 tisíc korun a intenzivní propagace, připraveny jsou také zajímavé ceny pro hlasující.
Katalog Kudy z nudy nyní čítá více než 5 000 aktivit, z nichž vybrali odborníci v cestovním ruchu reprezentativní desítku za každý turistický region. Celkem 170 nominovaných nabídek zahrnuje přes 60 novinek aktuální turistické sezony, osvědčené turistické cíle i originální podnikatelské počiny. Pokud si lidé nevyberou z nabídky sestavené odborníky, mohou doporučit do soutěže svůj vlastní tip.
„Portál Kudy z nudy je naším nejsilnějším nástrojem v propagaci domácího cestovního ruchu. Pořádání soutěže pak vnímáme jako příležitost upozornit na kvalitní podnikatelské nabídky a zároveň jako dobrou inspiraci pro tuzemské turisty,“ říká ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška. Soutěž pomůže ve zviditelnění nejen vítězi, který si odnese 100 tisíc korun, ale i všem nominovaným. Kromě zvýhodněné pozice na www.kudyznudy.cz je to především zahrnutí do knižní publikace Kudy z nudy.

Letošní kolo Cen Kudy z nudy přináší několik novinek. „Je to rozdělení do tří hlavních kategorií, kde mají šanci uspět novinky stejně jako osvědčené turistické magnety, ale i řada výher pro hlasující,“ vysvětluje vedoucí marketingového oddělení Štěpánka Orsáková. Na vylosované čekají třeba outdoorové koloběžky, hole pro nordic walking nebo několik desítek cen, které věnovala soutěžící místa. Mezi nimi nechybí vstupenky na speciální prohlídku s kastelánem, rodinné vstupné do muzeí nebo třeba slevy na využití procedur či ubytování.

Další inovací roku 2011 je aktivní využití sociálních sítí. Mimo pravidelných upoutávek na soutěž si bude moci více než 60 tisíc fanoušků Kudy z nudy na facebooku vyzkoušet také nový zábavný kvíz o Česku.

O soutěži:
Organizátorem soutěže Ceny Kudy z nudy je agentura CzechTourism. Cílem soutěže je podpora a oživení domácího cestovního ruchu a motivace českých turistů k cestování po tuzemsku. Loni lidé dali svým favoritům 60 tisíc hlasů, absolutním vítězem se stal zámek Hluboká.

O portálu Kudy z nudy:
Portál Kudy z nudy v současnosti nabízí více než 5 tisíc tipů na výlety a dovolené v Česku. Od začátku letošního roku zaznamenal 1,5 milionu návštěv a 8,5 milionu zobrazených stránek

(Tisková zpráva)